piątek, 10 lutego 2017

MISS SPORTY GEL SHINE 559 & 560


Lakiery firmy Miss Sporty z serii Gel Shine bardzo przypadły mi do gustu od względem konsystencji, krycia i połysku. Dzisiaj pozwoliłam sobie na pokazanie Wam kolejnych dwóch kolorów właśnie z tej kolekcji. Ciekawych więcej zdjęć i opinii zapraszam do dalszego czytania.


MISS SPORTY GEL SHINE 559, to ciemny grafitowy odcień, który przepięknie prezentuje się na dłoni. Jak dla mnie kolor wart uwagi. Polecam ze względu na krycie i ten połysk. Pędzelek w lakierach z tej serii jest średniej wielkości i bardzo ułatwia malowanie paznokci. Serdecznie polecam ten lakier, bo myślę, że każda kobieta powinna mieć taką intensywną szarość połączoną z granatem.


MISS SPORTY GEL SHINE 560, to brudna zieleń. Jakość lakierów z tej firmy tak mi się spodobała, że każdy odcień bardzo mi się podoba. Jeśli lubicie zieleń, to na taką też musicie się skusić. Ja jestem na TAK! Trwałość w każdym przypadku bardzo dobra. Po 3 dniu można zauważyć delikatne ścieranie się lakieru z końcówek. Jeśli odpowiednio zabezpieczycie wolny brzeg paznokci, to jeszcze później może zacząć się ścierać. Osobiście do zachowania na dłużej perfekcyjnego manicure zalecam używać odżywki/bazy i całośc utwardzić.


Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu?
Który bardziej kolor Wam się spodobał?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia.

____________________________________________________
http://natalia-lily.blogspot.com/2016/11/miss-sporty-gel-shine-562-564.html

11 komentarzy:

  1. Ten granat piękny :) Zieleń z kolei trochę zgniła, ale dzięki temu... bardzo przykuwa spojrzenie i staje się wyjątkowa :) Taka niby khaki, ale z domieszką trawiastości. Bardzo ciekawy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba kolory są piękne ale zieleń najbardziej zwróciła moją uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pazurki <3 Ja też uwielbiam lakiery od Miss Sporty :) Ostatnio sobie sprawiłam dwa z ich nowej serii Candy Shine i noszę je non stop <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zielony odcień jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory, ale lakiery tej firmy jakoś do mnie nie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie tej zieleni z niebieskością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zieleń b. fajna choć mam złe wspomnienia z lakierami z tej firmy i pewnie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kolorki, szczególnie zieleń. Dobrze się ze sobą komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki, a na ten granat położyłabym nowe lakiery z brokatem od nich. Candy shine są subtelne i dadzą fajny połysk. W sam raz na karnawał, wypróbuj!

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia