wtorek, 28 marca 2017

ZESTAW 10 ZŁOTO-BIAŁYCH PĘDZLI DO MAKIJAŻU OCZU I TWARZY OD ENJOYOURS


Pędzli nigdy dosyć, a te tańsze odpowiedniki są całkiem okej dla mnie. Nie ma jakiś specjalnych pędzlowych wymagań. Dzisiaj o zestawie pędzli od Enjoyours, które już za mną chodziły jakiś czas, aż w końcu się na nie skusiłam. Dlaczego? Tego dowiecie się poniżej...


Otóż można powiedzieć, że mamy 10 pędzli z czego dzielimy je na dwie kategorii. Jedną z nich może być kategoria pędzli do wykonania makijażu oczy, a druga do makijażu twarzy. Z racji tego, że podobne kształty tych mniejszych do cieni już miałam wcześniej tylko w innej kolorystyce, ale odrobinkę większe. Tym razem skusiłam się na zestaw, w którym mniejsza piątka jest tak jakby mniejszym odpowiednikiem tych większych ze względu na kształt ściętych włosków.
Te pędzle nie puszczają żadnego koloru i dobrze się piorą. Zaletą włosia jest takie, że jest syntetyczne i przyjemne w dotyku. 


Pędzle mniejsze są wykorzystywane przeze mnie np. w rozcieraniu cieni, jak również nakładaniu ich. Bardzo je lubię, gdy mam nałożyć puder pod oczami. Niektóre nawet wykorzystuję, gdy chcę zaaplikować korektor. Są średnio zbite, co wpływa na przyjemną pracę z nimi.


Jeśli chodzi o piątkę większych pędzli, to te bardziej na prosto ścięte wykorzystuję do nakładania podkładu, a niektóre do mocniejszego ugruntowaniu podkładu nakładając nimi puder. W tedy mam pewność, że makijaż twarzy nie prędko się będzie świecił. Lekko owalne włosie i ścięte ze skosa pozwala mi ładnie wykonturować twarz lub nałożyć róż. Najmniej przypadł mi do gustu ten szpiczasto zakończony, bo w sumie nie potrafię mu znaleźć zastosowania na twarzy. Niby mogłabym nim nakładać również bronzer, ale przy intensywniejszych bronzerach mogłabym sobie wyrządzić krzywdę. Jedyne co nim robię, to nakładam rozświetlacz, co pozwala mi uzyskanie intensywniejszego efektu. Pędzle te możecie zakupić na www.enjoyours.com [KLIK]. Ja wybrałam połączenie bieli ze złotawą skuwką. Jeśli wpiszecie kod XDT10 otrzymacie 10% zniżki na zakupy w tym sklepie.

http://www.enjoyours.com/?src=XDT10

Używałyście tych pędzli?
Skusiłybyście się?
Wolcie włosie syntetyczne, czy naturalne?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia. 

O nowych postach dowiedzieć się również możecie na moim Instagramie @NATALIA_LIP
https://www.instagram.com/natalia_lip/

5 komentarzy:

  1. Coraz bardziej kuszą mnie takie pędzle. Bardzo ładnie i elegancko się prezentują :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odradzam. Miałam je i niestety nie polecam! Lepszy jeden droższy pędzel, z którego będziesz zadowolona niż 10 takich, dla których będziesz "szukać" zastosowania. Z całego kompletu zostały mi 4, bo reszcie po paru myciach wyleciało włosie i to nie pojedyncze kłaczki, lecz cała zawartość skuwki. Ja za swoje z przesyłką zapłaciłam niecałe 50 zł. W tej cenie miałabym 2 porządne pędzle, jeden do twarzy, drugi do oka. Ale elaborat napisałam... Pozdrawiam!

      Usuń
    2. U mnie póki co z nimi jest okej.
      Dziękuję za elaborat, bo cieszę się jak się dzielicie swoimi wrażeniami :)

      Usuń
  2. Mam podobny zestaw i może nie są super precyzyjne ale do makijażu twarzy, nakładania fluidu, korektora, pudru czy rozświetlacza na mniejsze partie - sprawdzają się. Widać, że są dobrze wykonane. Niech Ci służą jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przekonują mnie takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia