poniedziałek, 12 czerwca 2017

RECENZJA: MIYO I FEEL MINT LOOSE POWDER | MINERLANY SYPKI PUDER

https://www.miyomakeup.com/pl/mineral-loose-powder

Na zewnątrz już można powiedzieć lato w pełni, a co za tym idzie? Częściej jesteśmy narażone na promieniowanie UV. W związku z czym nasza skóra, a w szczególności ta na twarzy przybiera inny kolor. W moim przypadku każdego lata mam przyrumienione policzki i nos, które są wzbogacone małymi piegami. Wiadomo, że większość pudrów mają jakiś odcień i nałożone na podkład czasem jeszcze przyciemniają dany jego odcień. Ja ostatnio jestem zdania, że wolę zachować taki odcień makijażu całej twarzy jaki nadaje mi podkład, więc nie chcę gruntować to pudrem o jakimkolwiek zabarwieniu. Jakiś czas temu miałam okazję wypróbować sypki puder od Miyo I Fell Mint, które rozwiązał mój ostatni "problem". Jeśli jesteście ciekawe za co go lubię, to koniecznie przeczytajcie dalszą część postu...


Puder o którym mówię jest Miyo I Feel Mint i jest pudrem minerlanym, który nie zawira talku, a wzbogacony jest i drobinki bambusa i aloesu. Dzięki czemu pozwala na niwelowaniu nadmiaru sebum, co zauważałam u siebie dosyć często. Powróćmy jednak do punktu o którym pisałam we wstępie. Otóż bardzo często chcę, by idealnie dobrany kolorystycznie podkład nie został przypadkowo "przyciemniony"/"rozjaśniony" pudrem - mam na myśli różnego rodzaju pudry, które mają jakiś odcień. Mineralny puder Miyo pozwala mi nie przejmować się ewentualnym przyciemnieniem, czy rozjaśnieniem. Po prostu gruntuje mi podkład na cały dzień i dodatkowo pozwala na mniejsze wydzielanie sebum ze względu na jego dobre składniki. 
Owy puder stosuję na całą twarz jak i punktowo - okolice pod oczami oraz czoło. Stosuję go niemal codziennie przy każdym wykonywanym makijażu. Bardzo fajną zaletą jest jego zapach, bo jak tylko aplikujemy wyczuwamy delikatną miętę. 
Jeśli chodzi o kolor, to po zaaplikowaniu można z początku zauważyć jakby zostawiał bardzo subtelną jasną warstewkę, ale po jakiś chwili pięknie stapia się z kolorem skóry. Czy przedłuża u mnie efekt matowienia? Zauważyłam lekką poprawę, że trochę mniej się błyszczy pod koniec dnia, ale mimo wszystko przy moim typie cery twarz pod koniec dnia niemal zawsze się błyszczy. Aplikację musicie same do siebie dopasować, bo ja pod oczami nakładam gąbeczką, zaś na resztę pędzlem. Osobiście bardzo polecam wypróbować ten puder, bo za 20 zł mamy 12 g dobrej jakości pudru mineralnego do twarzy.


Dajcie znać jakie są Wasze ulubione pudry do twarzy!
Co sądzicie o Miyo - I Feel Mint Mineral Loose Powder???

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

https://www.instagram.com/natalia_lip/

1 komentarz:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia