czwartek, 26 października 2017

MANICURE HYBRYDOWY: SEMILAC BUSINESS LINE - 192 LILA ROSE


Dzisiaj krótko, ale z efektem, bo o jednym z moich ulubionych manicure hybrydowych marki Semilac - mowa o lakierze z serii Business nr 192 - Lila Rose. Jeżeli chcecie zobaczyć więcej zdjęć z jego udziałem, to zapraszam do dalszej części postu.





By stworzyć ten jakże subtelny i efektowny manicure potrzebujemy mieć tylko dobrze przygotowane paznokcie, czyli odtłuszczone i opiłowane. Następnie należy utwardzić cienką warstwę bazy. Jeśli chodzi o kolor, o ja nałożyłam 3 bardzo cienkie warstwy Semilac Business Line 192 Lila Rose, a na całość nałożyłam top Semilac Top No Wipe i cieszyłam się takim manicure ponad 2,5 tygodnia. Taki okres, ponieważ zachciało mi się nowego i miałam już spory odrost.


Co sądzicie o tym manicure?

Buziaki i do następnego :* :*
Natalia L.

8 komentarzy:

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia