wtorek, 13 lutego 2018

SEMILAC CAT EYE 3D | JESZCZE MOCNIEJSZY EFEKT KOCIEGO OKA


Efekt kociego oka na paznokciach jest bardzo hipnotyzujący, a jeszcze bardziej kiedy to jest jeszcze mocniejszy. Zaznaczam mocniejszy, ponieważ marka Semilac stworzyła koleją kolekcję lakierów hybrydowych, dzięki którym można uzyskać efekt kociego oka, ale z efektem 3D. Jeśli jesteście ciekawe jak stworzyć taki efekt, to zapraszam do dalszej części postu.





Zatem by uzyskać i pobawić się w kombinowanie kociego oka należy najpierw przygotować czarną bazę pod nasz biżuteryjny lakier. W związku z czym płytka paznokci musi być czarna. Ja użyłam Semilac Black Diamond 031, a następnie pomalowałam naszymi cudownymi odcieniami lakierów z kolekcji Semilac Cat Eye 3D i zanim utwardziłam, to magnetycznym długopisem odpychałam drobinki, ponieważ ta seria w porównaniu z Cat Eye działa na takiej zasadzie, by uzyskać skupisko magnetyczne, to należy magnetycznym długopisem Semilac Magnetic Pen odpychać tak drobinki by stworzyć zachwycający nas efekt. Zaś w kolekcji Cat Eye tam długopisem przyciągałyśmy magnetyczne drobinki. Na koniec całość pokryłam Semilac Top No Wipe. By pogłębić efekt kociego oka ja pokusiłam się o 2 warstwy lakierów magnetycznego.


 W skład kolekcji wchodzi 6 kolorów:
  • 634 Green;
  • 635 Gold;
  • 636 Turquise;
  • 637 Violet;
  • 638 Yellow;
  • 639 Pink;
Kolekcja jest dostępna do kupienia na przykład na: semilac.pl.


Ja jestem bardzo zachwycona tym efektem. Najbardziej podoba mi się to, że można bardzo kombinować ze wzorem jaki chcemy uzyskać. 

Dajcie znać co sądzicie o tej kolekcji?
Natalia L.


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te lakiery, bardzo lubię efekt kociego oka na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Twoich zdjęciach ten efekt bardzo mi się podoba :) Chociaż generalnie nie jestem fanką magnetycznych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne trochę takie karnawałowe lub sylwestrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają zwłaszcza te róże/fiolety.

    OdpowiedzUsuń

KOMENTARZE POJAWIĄ SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ MODERATORA
* Komentarze z linkami do swoich blogów/stron nie będą publikowane *

Dziękuję, że tu zajrzałaś :D
Natalia